Copy+paste from Scrapshopbloggen

10 Jun

Kopierer posten jeg nettopp la ut på Scrapshopbloggen, jeg – men ta gjerne turen innom der også for produktnyheter og generelle oppdatering på salg og lignende.

Min første post her på Scrapshopbloggen – endelig 😉

På mandag var jeg innom butikken og fikk med meg en utfordring: Bruk American Crafts Remarks Fashion stickers på et kort! Var litt skeptisk til å begynne med: Jeg er ingen kortlager, men etterhvert som kortene begynte å ta form, ble jeg mer og mer fornøyd med klistermerkene.



Her har jeg brukt papir fra Pink Paislee, kraft-kartong som bakgrunn, og stempel fra Kort og Godt . Som du ser er kortet dekorert på innsiden også – ekstra kjekt for den som får det 😉

Her har jeg igjen brukt kraft-kartong som base (liker kraft veldig godt), mens det mønstrete papiret er fra 3ndy Design (ikke i nettbutikken). Rosene er selvlagede med papir fra Pink Paislee. Roseblader fra Prima og diverse metallpynt burde du også finne i butikken.

Håper du tar turen innom for å se nærmere på kortene – de er i butikken fra fredag ettermiddag – klistermerkene. Kan jo hende du også tar opp utfordringen og prøver deg på noe nytt! 🙂

Husk ekstra lang åpningstid i morgen, fredag, og lørdag!

Håper vi ses!

4 Responses to “Copy+paste from Scrapshopbloggen”

  1. Melonie 10/06/2010 at 8:58 pm #

    Cute cards!!

  2. leslie 17/06/2010 at 5:55 pm #

    wow—you have some amazing layouts, found your blog via the VROOM layout on the sc blog! You’re s0 inspiring!

  3. Rafaela Gruau 24/06/2010 at 11:06 pm #

    wow—you have some amazing layouts, found your blog via the VROOM layout on the sc blog! You’re s0 inspiring!
    +1

  4. Sabrina 18/07/2010 at 3:15 am #

    You are crazy-talented!

Leave a Reply

